wtorek, 3 stycznia 2017

TAJEMNICZE 3 NUTY

   Tak jak wspomniałem niżej we wpisie "Z danej chwili..." postanowiłem umieścić tu trzy piosenki, które od krótkiego czasu bardzo pozytywnie mnie nastawiają do życia. Może to ich wyłączna wina, a może po postu tak jak pisałem- mam dobry humor.
Założę się, że większość z Was zna te utwory, a już na pewno tą świetną bajkę cudownej wytwórni jaką jest Walt Disnay- Tarzan.
Niby zwykłe piosenki, ale jak się tak człowiek wsłucha w tekst to są naprawdę pozytywne i takie majestatyczne? Nie wiem jak to ująć, ale słuchając ich wczuwam się w te słowa i dają mi one energię by żyć, zachęcają do tego niesłychanie.

To co? Zapraszam do słuchania i zachęcam by każdy postarał się wsłuchać, a pokochacie to jak ja.

Ostatnio nie mogę dodawać bezpośrednio filmu z YT na bloga, nie wiem dlaczego. Podsyłam zatem link do utworu, bezpośrednio ze strony You Tube.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz