sobota, 28 lutego 2015

HISTORIA DRAGON BALL ODKRYTA NA NOWO


   Znajoma melodia? Oczywiście, że tak! Dla kogoś kto oglądał to jedno z najlepszych anime musi być znana. Dragon Ball powróciło do moich myśli wczoraj gdy wdałem się w rozmowę z siostrą. Cudowna fabuła, postacie, wciągające walki i niezapomniana muzyka. Najbardziej podobała mi się "Zetka", najdłuższa i najbardziej rozwinięta według mnie. Jeśli chodzi natomiast o samą ścieżkę dźwiękową to Dragon Ball GT zwycięża.
Chciałbym Wam pokazać filmik przedstawiający serię w pigułce- z moją ulubioną piosenką.


Prawda, że cudne? Można się przy tym wzruszyć. No ale dobrze... ocieram łzy i przechodzę do gł. wątka, który chciałem Wam przedstawić. Otóż wczoraj trafiłem na film, który będzie kręcony na bieżąco. To coś w stylu poprzednika, który wyszedł w kinach- Dragon Ball Evolution, poprzednika  bardzo nieudanego zresztą...  Dragon Ball Light of Hope (Światło Nadziei) bo taką nazwę nosi ta seria będzie emitowana w krótkich odcinkach i jest kręcona amatorsko, choć nie do końca bo efekty i całość prezentuje się naprawdę dobrze. Odcinki będą dostępne na kanale YT, a już teraz można zobaczyć tzw. Pilot. Zastanawiacie się zapewne czego będzie dotyczyć fabuła? Nigdy byście się nie domyślili, sam byłem zaskoczony pomysłem. No ale tego już nie zdradzę. :)
Wstęp i przedsmak całości możecie zobaczyć niżej.



Pokuszę się jeszcze o krytykę i pochwałę. Bez owijania w bawełnę... androidy są świetne, super odegrane postacie, Bulma też, Trunks nie do końca, natomiast Gohan'a... eh... skrzywdzili niemiłosiernie. ._. Mogli wybrać lepszego aktora. Tyle. ;p 
Dziękuję za uwagę i czekam na kolejne części!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz