sobota, 7 lutego 2015

NIEPOROZUMIENIE

   Miałem dziś zabawną sytuację. Kolega od tak napisał mi smsa, po którym nie wiedziałem o co mu chodzi. Mało treściwa wiadomość zmusiła mnie bym wdał się w rozmowę. Zapewne jesteście ciekawi jak ona przebiegała. Zaskoczyło mnie to hahaha.

-Twój?
-Ale co mój?
-Czyli nie jesteś w Factory?
-Nie ale o co Ci chodzi?
-Widziałem kogoś bardzo podobnego do Ciebie, dlatego pytam czy to Twój samochód.
-Nie dostałem żadnego zdj. samochodu oprócz słowa: Twój? xD 
-A sory... nie wczytało się. Kurde był bardzo do Ciebie podobny.
-Przykro mi, że Cię rozczarowałem. ;p
-Ah... a już miałem pytać Cię co to za sexy blondynka siedzi obok Ciebie. :D
-... xD 

Uśmiałem się przy tym. Ostatnio jak siedziała obok mnie seksowna blondynka to byłem w szkole. xD Serio! A tu takie zaskoczenie ze strony kolegi. Pomarzyć zawsze można, ale niestety musiałem Go rozczarować. Zabawna sytuacja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz