poniedziałek, 5 stycznia 2015

POMYSŁY

   Chciałem zakomunikować, że jestem otwarty na wszelkie propozycje odnośnie tematyki wpisów. Może za dużo sobie myślę... ale jeśli ktoś często tu zagląda i liczy na wpis o czymś konkretnym to śmiało może napisać. Ucieszę się, jeśli będę mógł napisać o czymś co zaciekawi daną osobę. Od razu piszę, że nie dodam żadnego opowiadania. :) Zdaję sobie też sprawę z tego, że jeśli ktoś poprosi o to bym napisał wpis o fizyce kwantowej to niestety się tego nie podejmę. Jeśli temat będzie mi w miarę odpowiadał i jeśli będę miał jakąś wiedzę na ten temat to chętnie go przyjmę.
Poświęcę się nawet i jeśli moja wiedza będzie niewystarczająca to poczytam o tym w internecie. :)
Tak więc zapraszam do śmiałego proponowania tematów. Mogą też dotyczyć mojego osobistego życia, postaram się wszystko opowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz