piątek, 30 stycznia 2015

NOWA ANKIETA

   Ankieta dotycząca pigułki "dzień po" dobiega końca i chciałbym w jej miejsce wstawić nową. Bardzo byłbym wdzięczny za równie aktywny udział. Z tego co pamiętam dawałem już podobną ankietę, jednak frekwencja była marna... Mam nadzieję, że tym razem się ona zwiększy- może czytelników przybyło, nie wiem. Prosiłbym o szczere odpowiedzi.
   Będzie ona dotyczyć wieku w jakim jesteście. Chcę wiedzieć czy moje przesłania, przemyślenia i niekiedy głupoty trafiają do młodych czy starszych ludzi. Dziękuję serdecznie za udział.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź ale jeszcze nie dodałem ankiety. Proszę o wzięcie udziału gdy zakończę starą.

      Usuń
    2. Przepraszam, aczkolwiek w podane w ankiecie przedziały wiekowe nie mmożna mnie wpasować :)

      Usuń
    3. Wystarczy oddać głos tak +/-

      Usuń