piątek, 29 sierpnia 2014

Z danej chwili...

Hura! Dziś piątek, przede mną nie tylko weekend ale też 2 tygodnie urlopu.
Cieszy mnie bardzo ta myśl i choć nigdzie nie wyjeżdżam to dłuższe leżenie, bycie niezależnym od nikogo oraz wolna wola mi się przydadzą. Teraz gdy się budzę po 5 jest dość ciemno i naprawdę nie chce mi się wstawać. Zapewne będę się budzić o tej godzinie z przyzwyczajenia, ale odwrócę się na drugi bok i ponownie zasnę. Jak długo będę spać? A no tak długo aż mnie Drops nie obudzi- 7? hah
Mając w głowie przekonanie, że urlop już tuż tuż... nie chce mi się tu siedzieć. 

W tym roku trafiło się tak, że gdy ja zaczynam urlop większość ludzi kończy wakacje. :) Mam jednak nadzieję, że nie będziecie tak zapracowani i pochłonięci nauką. Znajdziecie chwilkę dla mnie prawda?  Może ktoś chce bym go budził? :D Zrobię to z przyjemnością. Będę również umilać czas w szkole c:
Nie zostawię Was.

A no właśnie...

Ostatnio, tj. od jakiś 2 tygodni mam problemy z internetem, przerywa, nie łączy- podobno jakaś awaria... Mam nadzieję, że nie będzie ona kłopotliwa tak jak do tej pory :/ 

5 komentarzy:

  1. haha jaki Kochany Cinuś :D Złoty chłopak Ja zamawiam budzenie na 5.20 :PP
    Wybacz ale dopiero teraz zauważyłem ten post mam nadzieję, że nie jest za późno na składanie zamówień? :D
    Miłego wypoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest za późno :) Jak się obudzę koło 5 to napiszę Ci na asku ;p

      Usuń
    2. haha Dobrze dziękuję ^^ Ale cinuś, nie musisz się aż tak poświęcać, śpij tak długo jak to tylko będzie możliwe :D wiem jak to z naszymi pupilami jest ^^

      Usuń
    3. Dziś po 6 lądował mi już na twarzy ; - ;

      Usuń
    4. Huhu mój piesek pozwolil mi spac do 7 zaszalal sobie :D a twój pupil moze z troski o ciebie sprawdzal czy oddychasz ;P haha

      Usuń